Perfumed shower gel for women, for daily use and all skin types. It contains a complex of moisturising substances that effectively regenerate the skin and have a beneficial effect against its ageing. After washing, the skin is smooth, soft and protected against drying.
Use: Apply to wet skin and rinse.
Our tip: To make the scent of your favourite perfume last as long as possible, fix it by using a shower gel in the same scent.
Manufacturer: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
INGREDIENTS (INCI): Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Parfum (Fragrance), Glycerin, Glycol Distearate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Chloride, Laureth-4, Sucrose Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Panthenol, Citric Acid, Tetrasodium EDTA, Triethylene Glycol, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Formic Acid, Pentylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sine Adipe Lac, Trideceth-9, Magnesium Chloride, Magnesium Nitrate, Methylchloroisothiazolinone, Tocopherol, Phenoxyethanol, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Methylisothiazolinone, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Benzyl Salicylate, Limonene, Hexy Cinnamal.
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma datus, optimizētu vietnes darbību, piedāvātu personalizētu saturu un nodrošinātu augstākās kvalitātes lietotāja pieredzi.
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina nevainojamu lietotāja pieredzi un atvieglo lapu pārlūkošanu.
Par sīkdatnēmNepieciešamās sīkdatnes nodrošina tīmekļa vietnes pamatfunkcijas, piemēram, navigāciju un piekļuvi drošām vietnes sadaļām. Bez šīm sīkdatnēm vietnes nevar pareizi darboties.
Statistikas sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumu, kas palīdz operatoram izprast apmeklētāju uzvedību.
Mārketinga sīkdatnes novēro lietotāju aktivitāti vietnēs. To mērķis ir rādīt personalizētas,apmeklētājam atbilstošas un interesantas reklāmas. Mārketinga sīkdatnes var izmantot, lai noteiktu mārketinga kampaņu efektivitāti trešās puses mājaslapās.