ESSENS Niche smaržas jūs pārņems pilnībā. Tās ir kā aizraujoša apsēstība... noslēpums, kas radīts savienojot tradicionālu meistarību ar īpaši izvēlētām, dabiskām sastāvdaļām. Smaržas tiek radītas, maksimāli uzsverot perfektu aromātu saspēli un līdzsvaru.
Ieklausieties savās sajūtās un piedzīvojiet neaizmirstamus mirkļus. Niche smaržas jūs ievedīs burvestību un maģijas pilnā pasaulē, liks staigāt pa atmiņu taku un ietērps jūs pašu iztēles smaržīgajā mākonī.
Svaigas un izsmalcinātas unisex smaržas atklāj Āfrikas kontinenta būtību un tā mežonīgo dabu. Aromātu ievada bergamotes un citrona notis, kas saplūst ar koksnes, ziedu un augļu toņiem, kuru intensitāti pavairo jutekliskais muskuss un ambra. Iegūtais, burvīgais aromāts pasvītro nēsātāja unikalitāti, un atstāj aiz sevis neizdzēšamu iespaidu.
Sākuma nots: bergamote, citrons, apelsīns, karamele
Vidus nots: ciedra koks, vetivērija, ziedu un augļu toņi
Beigu nots: Koksnes toņi, muskuss, ambra
Lai izceltu NICHE smaržu skaistumu un greznību katram pirkumam ir pievienots izsmalcināts dāvanu maisiņš un kokvilnas lente sudraba krāsā bez maksas.
Ingredients (INCI): ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LIMONENE, ALPHA –ISOMETHYL IONONE, LINALOOL, CITRAL, BHT, COUMARIN, CITRONELLOL.
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai analizētu apmeklējuma datus, optimizētu vietnes darbību, piedāvātu personalizētu saturu un nodrošinātu augstākās kvalitātes lietotāja pieredzi.
Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina nevainojamu lietotāja pieredzi un atvieglo lapu pārlūkošanu.
Par sīkdatnēmNepieciešamās sīkdatnes nodrošina tīmekļa vietnes pamatfunkcijas, piemēram, navigāciju un piekļuvi drošām vietnes sadaļām. Bez šīm sīkdatnēm vietnes nevar pareizi darboties.
Statistikas sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumu, kas palīdz operatoram izprast apmeklētāju uzvedību.
Mārketinga sīkdatnes novēro lietotāju aktivitāti vietnēs. To mērķis ir rādīt personalizētas,apmeklētājam atbilstošas un interesantas reklāmas. Mārketinga sīkdatnes var izmantot, lai noteiktu mārketinga kampaņu efektivitāti trešās puses mājaslapās.