Produktu līnija Lactoferrin

Šīs ekskluzīvās produktu līnijas radīšanas pamatā bija starptautiski atzītā eksperta un farmaceita Phd. Milana Krajičeka iniciatīva ieviest tirgū pilnīgi dabīgus produktus ar milzīgu pozitīvo ietekmi uz cilvēka ķermeni.

Tie ir revolucionāri produkti, kas savu īpašību un apstrādes tehnoloģijas dēļ, krietni pārspēj līdzīgus laktoferīnu saturošus produktus.

ESSENS LACTOFERRIN TIEK IEGŪTS EKSKLUZĪVI NO SVAIGA GOVS PIENA. Laktotferīns, ko ražo citi uzņēmumi, tiek iegūts no sūkalām - pārpalikumiem, kas rodas piena produktu ražošanas procesā.  Salīdzinājumā ar laktotferīnu, kas iegūts no govju piena, no sūkalām iegūtais laktotferīns sasniedz tikai 20% kvalitātes atzīmi. Mūsu laktotferīns, izmantojot īpašas tehnoloģijas, tiek izolēts no piena, kas ļauj saglabāt visas tā izcilās īpašības. Laktotferīns ir proteīns no daudzfunkcionālo transferīnu (mikroelementus, piemēram dzelzi, varu un cinku saturošu nesēju) ģimenes, kas dabiski sastopams cilvēka organismā. Tas ir klātesošs eksokrīnajos sekrētos, it īpaši asins plazmā un baltajās asins šūnās. Laktoferrīns var būt sastopams mazos daudzumos VISOS ķermeņa šķidrumos un faktiski ir daļa no IEDZIMTĀS imunitātes.

Tirgū ir pieejami divi ekskluzīvi produkti ESSENS Lactoferrin Tablets and ESSENS Lactoferrin Unguentum.

NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI KONFIDENCIALITĀTES UN SĪKDATŅU POLITIKA

Šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas nodrošina nevainojamu lietotāja pieredzi un atvieglo lapu pārlūkošanu.

Par sīkdatnēm
Apstiprināt visu

Nepieciešamās sīkdatnes

Nepieciešamās sīkdatnes nodrošina tīmekļa vietnes pamatfunkcijas, piemēram, navigāciju un piekļuvi drošām vietnes sadaļām. Bez šīm sīkdatnēm vietnes nevar pareizi darboties.


Statistikas sīkdatnes

Statistikas sīkdatnes apkopo informāciju par vietnes apmeklējumu, kas palīdz operatoram izprast apmeklētāju uzvedību.


Mārketinga sīkdatnes

Mārketinga sīkdatnes novēro lietotāju aktivitāti vietnēs. To mērķis ir rādīt personalizētas,apmeklētājam atbilstošas un interesantas reklāmas. Mārketinga sīkdatnes var izmantot, lai noteiktu mārketinga kampaņu efektivitāti trešās puses mājaslapās.


Apstiprināt izvēli